Τα κρυφά οφέλη της τσίχλας nikos kafetzopoulos diatrofi

Σε πολύ κόσμο αρέσει να μασάει τσίχλα. Έχετε φανταστεί όμως ότι αυτή η πολύ απλή συνήθεια μπορεί να έχει και οφέλη για την υγεία σας;
Ας δούμε τα οφέλη:

Στοματική υγεία
• Βοηθά στη βελτιωμένη στοματική υγεία μέσω αύξησης της παραγωγής σάλιου το οποίο εξουδετερώνει τα όξινα υποπροϊόντα που παράγονται από τα μικρόβια της στοματικής κοιλότητας όταν υπάρχουν υπολείμματα φαγητού στα δόντια.
• Βοηθά την απομάκρυνση βακτηρίων από τη στοματική κοιλότητα.
• Λόγω της ξυλιτόλης που υπάρχει στη τσίχλα, βοηθά στην μείωση των βακτηρίων στρεπτόκοκκου τα οποία παράγουν οξύ και οδηγούν στη διάβρωση του σμάλτο.

Ετοιμότητα/εγρήγορση
• Βοηθά στην αύξηση της ετοιμότητας και της συνεχούς προσοχής.

Άγχος και στρες
• Έχει θετική επίδραση στο άγχος και το στρες.

Αίσθημα όρεξης και πείνας
• Μειώνει το αίσθημα της όρεξης και μας γλυτώνει τις θερμίδες του τσιμπολογήματος.
• Μειώνει και ορμονικά το αίσθημα της πείνας.

Ωστόσο η υπερβολική χρήση της :
• Η υπερβολική χρήση της ίσως δυσχεράνει τους πονοκεφάλους λόγω επιβάρυνσης των μυών της γνάθου.

Συμπέρασμα
Το ζήτημα της τσίχλας μοιάζει πολύ με αυτό του καφέ. Είναι μια συνήθης αμφιλεγόμενη συνήθεια, αλλά ένας πολύ αξιοπρεπής αριθμός μελετών δείχνει ότι τα πιθανά οφέλη υπερτερούν! Οπότε, μασήστε ελευθέρα!